TOP 10 ARTIS MALAYSIA PALING S3KSI MURAHAN!





TOP 10 ARTIS MALAYSIA PALING S3KSI MURAHAN! | Jom tengok pulak senarai top selebriti Malaysia yang suka s3ksi tetapi nampak murahan. Mesti ramai lelaki terliur tengok ni. 

No. 10 :Nora Danish




No. 9 : Fasha Sandha



No. 8 : Rozita Che Wan




No. 7 : Rebecca Nur Islam



No 6: Lana Nordin




No. 5 : Miera Liyana




No.4 : Zarina An Julie





No. 3 : Zila Bakarin



No. 2 :Hannah Tan




No. 1 : Nabila Huda





Tahniahlah kepada Nabila Huda sebab menduduki tangga no 1 artis paling seksi murahan!

Kenapa Nabila Huda menduduki tangga pertama? Sebab si Nabila ni tak kira kat mana-mana mesti nak pakai seksi. Pergi pantai pun selambe pakai coli jer. Tak kiralah pergi majlis ke, pergi pasar ke atau pun lepak ngan kawan-kawan, Nabila mesti nak pakai seksi.

Korang rasa susunan kiraan ni betul tak? Kalau tak, silalah bagi susunan korang.
TOP 10 ARTIS MALAYSIA PALING S3KSI MURAHAN! TOP 10 ARTIS MALAYSIA PALING S3KSI MURAHAN! Reviewed by Azman Azmancp on 9:15:00 PTG Rating: 5
Dikuasakan oleh Blogger.