4 Posisi Yang Terbukti Membantu Lelaki Tahan Lebih Lama Menurut Kajian Saintifik

Terdapat bermacam macam petua untuk hubungan seks yang hebat.Hubungan seks yang romantik,adventerous sex tetapi pernah tak kita dengar tentang seks yang berjaya?Adakah cara tertentu yang kita boleh buat di atas katil untuk memastikan hubungan seks bertahan lebih lama dan memuaskan kedua dua pihak?
Jawapanya ya, dan ia berhubung rapat dengan merperlahankan dayungan dan juga cara pernafasan.Namun pakar mengatakan pengaliran darah ( efek grafiti ke atas aliran darah) dan juga posisi harus diambil kira kerana ianya secara semula jadi akan meningkatkan pengaliran darah dan juga graviti.Ini secara tidak langsung akan mempengaruhi ereksi.Di bawah kami cadangkan 4 posisi yang terbukti membantu lelaki tahan lebih lama :
1) Pasangan di Atas


Posisi ini membolehkan pasangan kita mengawal kelajuan,tekanan dan juga nikmat melayar bahtera. Dengan memberikan perhatian terhadap reaksi kita semasa si dia melakukan stimulasi,si dia akan mengurangkan kelajuan atau hanya mengesel bukanya meningkatkan kelajuan.


2) Posisi X


Posisi ini membolehkan lelaki mendayung pada sudut 90 darjah dan pakar sebaliknya menyarankan agar mengunakan kepala zakar untuk membelai dan meransang biji kelentit pada posisi ini. Bayangkan zakar anda sebagai “sex toy” dan ianya akan membantu anda tahan lebih lama kerana kurangnya saraf ransangan di kepala zakar.
3) Menyodol/ Spooning

Posisi ini boleh membuatkan kita tidak terlampau teransang seperti posisi lain.Anda tidak perlu mengayuh,cukup hanya mebiarkan sahaja zakar anda di dalam vagina dan gunakan tangan untuk merangsang pasangan anda.
4) Missonari
position
positionKedudukan ini tidak begitu membantu lelaki tahan lebih lama tetapi lebih kepada membantu wanita mencapai klimaks melalui rangsangan klitoris secara langsung dan meningkatkan kemungkinan wanita mengalami orgasme.
Mulakan posisi ini dengan munurunkan badan secara perlahan untuk mengekalkan sentuhan badan ke badan sebanyak mungkin.Rapatkan punggung pasangan anda untuk sentuhan yang lebih rapat dan goyangkan badan anda ke depan dan belakang secara perlahan.Jangan ragu untuk bergerak lebih dari satu arah tetapi beri tumpuan untuk mengekalkan sentuhan badan ke badan. Gorakan goyang badan ini akan terus memberi ransangan terus kepada kelentitnya dan banyakkan bermaian dengan sudut untuk mencari posisis yang ideal untuk memberi ransangan optimum untuk anda berdua.
4 Posisi Yang Terbukti Membantu Lelaki Tahan Lebih Lama Menurut Kajian Saintifik 4 Posisi Yang Terbukti Membantu Lelaki Tahan Lebih Lama Menurut Kajian Saintifik Reviewed by Unknown on 10:14:00 PG Rating: 5
Dikuasakan oleh Blogger.