TERBONGKAR!!!! BIODATA ZARA PELACUR ATASAN TELAH LAMA MURTAD



Aruni Ashikin Sudah murtad | info ini cukup mengejutkan sebenarnya satu sumber mengatakan bahwa aruni ashikin sudah murtad dan bukan islam lagi .
Aruni ashikin dah murtad so dia tak kisah pun buat benda macam nie,dia bukan islam lagi sekarang, dia murtad mase dia kawen dulu,lepas nie semua orang jangan kesah pasal dia dia bukan muslim so tak payah kita nasihat dia.

apa yang kami dapat dari sumber Sebenarnya cerita mengenai aruni ashikin sudah pernah di viralkan pada awal tahun namun tidak ada siapa ambil kisah dan pandang mengenai kes dia.


Pernah sekali di instagram ada satu individu mendedahkan aruni ashikin sudah murtad,dimana pendedahan itu di nyatakan oleh kawan satu sekolah aruni sendiri,namun isu itu dikatakan sebagai fitnah terhadap aruni yang berlakon baik di depan ramai.


Difahamkan selain dari pada itu aruni pernah mendapat satu tekanan emosi selepas cerai dengan suaminya, sumber juga berkata aruni yang bekerja gov di buang kerja sebab masalah tatatertiban.










Ade kwn die ckp die shot sikit lpas kene cerai,Die keje gov dlu kan.. kene buang sbb masalah tatatertib.. kwn die jgak bgtaw kt komen.. tp xde spe kesah.. skrg?? Bile die updated psl ustaz Y tu?? Bru org prasan die. Mls layan btine mcmni.. die dh xkesah da. Kite bt ape pon die xksah.. esok mati, campak jedlm longkang. Hahaha


Pasal fmily die, dlm acc die ade brpe, die mnipu ke x,amie oeg tw.. skrg kes da viral.. dgr cte, die da buat fake acc tuk bekap diri die.. die dh takut kottt.. fake acc tu ckp die kene fitnah lah, apelah.. sedangakn mase bulan april haritu die ade updated vdeo.. die bgtaw semue yg die ni bkn fake.. ade.. ori.. sbb ade org ckp die fake, scammer. Mybe videotu die dh delete.kisahnya.

 Biodata Sebenar Zara


BIODATA-ARUNI-ASHIKIN.png

 Selepas pengakuan zara main dengan ustad  yang tidak membayar perkhidmatan seksnya semalam mulai menjadi viral menerusi satu status laman facebooknya nampaknya isu itu tidak berhenti disitu dan zara maju selangkah lagi untuk pendehan berikutnya mengenai isu berkenan..

baca:

Apapun tindakannya yang zara lakukan  tidak mengenal malu mahupun dosa.baru baru ini zara kembali memuat naik satu status dalam facebook ekaun barunya katanya dia akan mendedahkan satu persatu kalangan VIP yang pernah meminta  perkhidmatan.

video-lucah-zara.png



Alaaa… Tu baru ustaz… kan Zara dh janji ngan korang… Baaaannyyaaaakkkk lagi VIP yang akan zara dedahkan… Gara2 menipu tak bayar.. 

Satu2 okay.. Sabar.. Jangan gelojoh.. 
And by the way, esok kita discuss2 pasal YB sorang ni plak.. 
Pssttt::: ustaz, nak lari g mana… Hutang x abis bayar lagi ni… Sibuk collect ic orang yeee…
Oppsss by the way, video ehem2 zara ngan dia ada dlm group fb.. Nk tgk, sila msuk group.. Pm klu nk msuk group okeh..

Anehnya, Zara seolah-olah sengaja memberi hint tersebut lebih awal seperti ada sesuatu yang tidak kena.tujuan dan motif zara bertindak seperti ini nampak seolah menggugat lelaki yang berhormat itu.

Terkini zara muat naik video lucahnya dengan ustad yang tidak membayar hutang sebanyak 3 ribu itu dalam sebuah grup facebook,katanya siapa yang ingin join grup tersebut mohon pm terlebih dahulu dan membayar uang sejumlah rm 500 untuk menonton video berkenan.dari apa yang kami intai sebentar tadi ramai yang bertanya apa nama grup tersebut..kelakar pulak tengok ramai lelaki yang sangap bulan  puasa nie.

zara-bodoh.png

zara3.png

Apa sebenarnya yang menjadi punca zara melakukan perkara seperti itu masih tidak diketahui,pelik dan aneh apabila seorang berhormat tidak mempunyai wang sebanyak 3 ribu ringgit untuk menutupi hutangnya dengan pelacur,mungkin kah ini satu omong kosong yang sengaja di huru harakan oleh zara?sejauh mana kebenaran infomasi ini sendiri masih menjadi tanda tanya.

Menurut satu sumber yang kami dapat Zara dikatakan adalah seorang penjawat awam yang bertugas sebagai pembantu tadbir undang-undang gred 17 di bahagian kehakiman negara.

zara-2.png

Nama sebenar zara adalah Aruni Asyikin binti Ramli Khabarnya dulu dia pernah berniaga menjual sabun keluaran nya sendiri.Tapi mungkin kurang mendapat sambutan kemudia dia meninggalkan kerja tersebut.

zara-1.png


zara-12.png

kisah Aruni Asyikin binti Ramli atau zara si pelacur kelas  atasan yang sudah mulai tersebar di media sosial kini zara menjadi buruan lelaki mata keranjang,zara yang hanya melayan suami orang sahaja mungkin pemicu lelaki untuk berbuat curang pada isterinya,yang tak boleh belah nak mampus sampai ada yang sanggup merayu untuk menjadi anak angkat zara.macam nie pun ada,hebat betul penangan si zara nie.



zara-4.jpg



Membongkar Aruni Ashikin Ramli
menerusi satu laman blog(blog lu-cah_ .......blogspot.com yang di tulis pada 23 mach 2015


sebagai berikut


Masa muda ( dari cerita rakan sekolah )

Aruni Ashikin Bt Ramli berasal dari Besut, Terengganu. Dia bersekolah di Sekolah Menengah Kebangsaan Agama Nurul Ittifaq dari 2003-2007 (Tingkatan 1-5). (Jadi umurnya sekarang 25 tahun). Dia datang ke sekolah dengan memandu kereta dan kadang-kadang menunggang motosikal. Tidak dapat dipastikan dari mana dia mendapat kenderaan itu.

Sumber dari Aruni sendiri

Dia adalah kacukan Siam (ibu) dan Bugis (bapa). Dia mendakwa bekerja sebagai pegawai undang-undang ( sebenarnya dia cuma pembantu tadbir undang-undang gred 17 ).


Dia berkahwin atas pilihan keluarga. Suaminya adalah seorang developer class A. Suaminya juga ahli umno berpangkat Dato’. ( tetapi apa nama suaminya dan gambar suaminya langsung tidak ada )

Dia mempunyai syarikat sendiri yang menjual barang kecantikan jenama C’love dan juga ubat tenaga batin Lelaki Maskulin dan Maskulin Gold. Dia juga sering menyebut perkataan lab dan factory kononnya produk yang dihasilkannya melalui proses di makmal dan dan dibuat di kilang. ( Nama dan lokasi makmal dan kilang tidak pernah disebut).

Dia mengatakan bahawa dia tinggal di kondominoum OneKL.

Dia juga mengatakan mempunyai peguam sendiri dan juga 7 orang pengawal peribadi.

Semasa banjir besar di Malaysia pada Disember tahun lepas, dia mengatakan telah ke pantai timur untuk memberi bantuan kepada mangsa banjir. Selain itu juga, dia mengatakan suaminya meninjau keadaan banjir dengan helicopter.

Dia juga mengatakan sedang hamil. Pada 1 Februari lalu dia mengatakan hamil 7 bulan genap.

Itulah yang saya dapat rumuskan dari kedua-dua sumber. Apa yang diceritakan oleh kawan-kawannya langsung tidak diceritakan oleh dia. Apa yang sama cuma fakta bahawa dia adalah kacukan Siam+Bugis.tambah sumber-.eberita


kepada kaum wanita khusnya kepada isteri yang berada di luar sana agar  lebih peka dengan aktiviti para suami bagi mengelakkan mereka terlibat dengan perkara sebegini.


Kesimpulan yang diragui:

1) Mungkin ZARA ni tak pernah pon wujud cuma ada pihak yang SENGAJA menggunakan gambar orang lain

2) Mungkin video yang di upload tu diambil dari video yang sememangnya ada berjuta-juta dalam INTERNET

3) Mungkin keseluruhan cerita ini direka untuk menjadi viral


p/s: sejauh mana KEBENARAN cerita ini hanya ALLAH yang tahu..jika ini benar maka bawa bertaubat..jika ini FITNAH seelok-eloknya orang yang membuat fitnah ini meminta maaf dengan orang yang sepatutnya..

Sumber http://qasyahfulmalayworld.blogspot.com/2015/07/rakan-bongkar-zara-p3-la-cur-kelas.html
TERBONGKAR!!!! BIODATA ZARA PELACUR ATASAN TELAH LAMA MURTAD TERBONGKAR!!!! BIODATA ZARA PELACUR ATASAN TELAH LAMA MURTAD Reviewed by Unknown on 4:52:00 PG Rating: 5
Dikuasakan oleh Blogger.