WALAUPUN MAK DAN ABAH MATI SEKALIPUN SAYA TAK AKAN BALIK."!! ( 6 FOTO )





Satu status luahan yang dimuat naik oleh seorang lelaki lembut yang begitu merah dengan kedua ibu bapanya dikecam oleh beberapa rekannya di FACEBOOK.

kami tidak tahu punca sebenar kenapa dan mengapa lelaki itu menyatakan rasa kecewanya pada abahnya,lelaki itu mendakwa bahwa abahnya melayannya seperti binatang dan kalau mak abah dia mati sekalipun dia tidak akan balik.masyaallah! !


Status dimuat naik lelaki lembut tersebut





dari apa yang dilihat dengan mata kasar mungkin abah lelaki tersebut mahu anak lelakinya menjadi lelaki sejati seperti halnya lelaki di luar sana yang mempunyai pendirian dan keyakinan diri.bukan menjadi seorang yang melawan takdir,seolah olah mendustakan nikmat tuhan.

seorang ayah akan memukul anaknya disebabkan anak yang salah tidak lah masuk akal apabila seorang ayah pukul anaknya saja-saja.







bagi yang nak tahu pada era 80 an dan 90 an anak-anak akan didik dengan tegas oleh ibu bapa dan juga para guru sekolah untuk menjadikan anak-anak menjadi manusia yang berguna,cuma pada masa kini tindakan seperti itu tidak dapat diterima oleh masyarakat yang perihatin,lalu ia manjadikan anak lebih manja dan bebas berkelakuan apa saja yang mereka suka.


Ibu bapa dan masyarakat Islam hendaklah memberi perhatian serius terhadap gejala ini serta menekankan pendidikan , tunjuk ajar yang sebaik-baiknya kepada anak-anak mereka khususnya dalam aspek berpakaian, perlakuan dan penampilan supaya gejala seumpama ini dapat dielakan kerana ia adalah berlawanan dengan fitrah dan sunnatullah” 


WALAUPUN MAK DAN ABAH MATI SEKALIPUN SAYA TAK AKAN BALIK."!! ( 6 FOTO ) WALAUPUN MAK DAN ABAH MATI SEKALIPUN SAYA TAK AKAN BALIK."!! ( 6 FOTO ) Reviewed by Unknown on 8:23:00 PTG Rating: 5
Dikuasakan oleh Blogger.